Sunday, March 31, 2013

Kemerengan



Kemerengan bukan kemurungan. Aku memang sedikit mereng sedikit di kala ini. Asbestos papadoupoulos thennasolinki aku memang dikotak-katik sejak beberapa minggu lepas. Esok hari bersejarah, hidup tak pernah tentu arah. Sakit hati menjelma lagi, rasa macam f*ck, sorry aku mencarut sebab manusia ada emosi dan perasaan.

Kena tipu bukan satu kejanggalan. Macam bodoh habiskan pitih untuk humaniti yang tak reti bersyukur. Humaniti itu bermain cinta dengan aku dan terus berpura-pura seperti tiada apa-apa. Duri dalam daging babi betul humaniti ini. Tak perlu aku berbicara panjang dah pasal humaniti seperti ini. Mencucuk jiwa aku bagai nak rak. Kaki tipu rupanya. Tahniah.

Kuat membohong walaupun muka nampak suci. Rupanya hanya kaca di kalangan permata. Sudah terburai semua masih mahu bercengkerama. Sila jadi keralah.

P/S : Aku memang dah start benci dia. Tapi kita kena layan manusia dengan penuh rasa kemanusiaan.