Wednesday, April 03, 2013

Tengok bola bersama seorang MBA!

Jeng jeng jeng. Tengok tajuk pun korang dah tahu apa yang aku nak tulis kan?

Actually aku sangat-sangat happy. Haritu kan da aku cakap yang Chelsea vs Man Utd untuk FA Cup. Untuk match di Old Trafford, stadium Man Utd, match tu berkesudahan dengan keputusan seri 2-2. Aku sangat-sangat gembira bila Chelsea berjaya kejar balik. Sebabnya awal-awal game tu, Chelsea dah kena tinggal 2-0. Nasib baik Hazard masuk dan terus ubah game.

Tapi semalam, lagilah cuak. First time aku keluar dengan orang MBA. Mungkin nilah pertama kali fans MBA Chelsea Sungai Petani baru nak jumpa-jumpa. Dengan jaringan Demba Ba hasil assist dari Mata, Chelsea berjaya menang 1-0.

Cech sangat-sangat hebat ketika itu, dia berjaya save tandukan Chicharito. Tak kisahlah luck atau tidak. Waktu tu, aku rasa gentar gila. Pehhh, kalau gol tu, habis. Ada satu lagi aksi menyelamat menggunakan kaki pun amat-amatlah men'cuak'kan.



P/S : Ini gambar yang sempat dirakam. Insha-Allah, next match, Chelsea FANS akan lagi ramai! Boleh chanting ramai-ramai.

We are MALAYSIAN BLUES ARMY!