Wednesday, February 19, 2014

Saja update.

Seriously masuk kat GMi ni membuatkan aku jadi lebih sibuk dan seterusnya menyebabkan masa aku nak mencoret dalam blog hampir takde.

Sepanjang aku study di GMi, semuanya biasa je. Gila normal hidup aku. Pagi pergi kelas, petang dah dekat malam baru nak balik GMi.

Kadang-kadang rasa sedih jugak mencoret memori dulu. Ada memori itu hanya tinggal kenangan. Ini coretan aku untuk dia. Aku harap dia baca dan dia faham sendirilah.

'Awak, saya harap awak sihat. Awak ingat lagi first time kita jumpa dulu? Dekat dewan kan, terkejut sangat tengok awak. Cantik. Haha, awak kata saya pendek. Tapi saya terima sebab saya memang pendek. Haha. Bahagia sangat jalani kehidupan yang sebentar tu dengan awak. Saya tahu dimata awak, saya tak sempurna. Hanya mampu saya titipkan doa agar awak tetap bahagia sampai bila-bila.'

Puiii, jiwang pulak aku sekarang. Biasalah. Manusia. Cuma yang pasti, cinta aku bukan disini dan aku tak menanti.